هتل افضل

کلمات شوشتری

شوشتری فارسی
رَفَک طاقچه بالا دستی
دوو دوغ
زَنگُله زنگوله
گُلُپ لُپ
اَنگون ظرف نگهداری مایعات
سیلون شیره خرما
گوشت یَردَه گوشت چرخ شده
حاصِل سبزی خوردنی
تَماتَه گوجه
اُگوشت دیزی (آبگوشت)

ضرب المثل

مالِ نَه اَخُود،دِلِ بی رَحم

مال نه از خود ،دل بی رحم

تبلیغات

 

  خوز پرس :در نشستی با حضور رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شوشتر اعلام شد :

نگارخانه ی سلمان  به زودی درشوشتر افتتاح میگردد. 

در جلسه ای که به همین منظور در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر برگزار گردید علی بهرامی با اشاره به ظرفیت های بکر و مانای شوشتر در زمینه های فرهنگی و هنری گفت :

تلاش ما در این سالها فراهم ساختن بستری مناسب برای حضور و مشارکت حداکثری مردم و دلسوزان توسعه فرهنگی هنری این شهرستان تاریخی و باستانی بوده که در این راستا گامهای بسیاری به همت همه هنرمندان و حمایت مسئولان در حوزه ی فرهنگ و هنر و آدب برداشته شده است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شوشتر  در ادامه افزود : پس از افتتاح نخستین نگارخانه در شوشتر با نام شوادان به مدیریت استاد صادق خلیفه ، مجوز دومین نگارخانه ی شوشتر با مدیریت یکی از حامیان خوب  فرهنگ و هنر در این سالها جناب آقای روزبه سلمان  صادر گردیده که به زودی و طی یک مراسم آبرومندانه و با حضور مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و مدیران شهرستان و همچنین  هنرمندان تجسمی ، خوشنویسی و عکس  استان و شهرستان در محل پردیس سلمان ، رسما افتتاح خواهد شد .

بهرامی در پایان گفت : از طرح ها و ایده های همه ی هنرمندان و علاقه مندان در جهت پیشبرد اهداف فرهنگی هنری در شهرستان تاریخی و باستانی شوشتر هم چون گذشته ،  استقبال خواهیم کرد  و با توجه به نگاه مثبت مدیران استان ، وزارتخانه  و مسئولان شهرستانی ، افق های پیش رو روشن و مسیر  توسعه ی بیش از پیش حوزه ی  فرهنگ و هنر در شوشتر کاملا هموار است.

پایگاه اطلاع رسانی گردشگری شوشترwww.didomac.ir


لطفا به این پست امتیاز بدهید
تعداد نمایش : 576
امتیاز مثبت : 0
امتیاز منفی : 0

با تشکر ، امتیاز شما ثبت شد

متاسفانه امتیاز شما ثبت نشد ، لطفا دوباره امتحان کنید

امتیاز منفی
لطفا نظر بدهید

لطفا در مورد همین مطلب نظر بدهید. اگر می خواهید موضوعی دیگر را با ما در میان بگذارید ، از قسمت تماس با ما استفاده بکنید. با تشکر.

نظر شما با موفقیت دریافت شد

متسفانه پیام شما دریافت نشد. لطفا دوباره امتحان کنید

نظرات کاربران